Cultura serviciilor – pilonul al V-lea Comunicarea aferentă a serviciilor


IMG_7892 (2) Astăzi, 17 martie 2017, la sfârșit de săptămână, trainingul ,,Cultura Serviciilor” continuă cu un nou subiect Comunicarea la Biblioteca Municipală ,,B.P.Hasdeu”. Lidia Kulikovki – formatorul a contribuit la formarea unei conștientizări a formabililor, despre situația comunicării  aferente a serviciilor la nivel intern și extern a B. M. ,,B.P.H”.

    Conform celor 12 piloni fundamentali ai Culturii Serviciilor, Comunicarea aferentă a serviciilor presupune: „Comunicarea dinamică în domeniul serviciilor informează și educă. IMG_7893Canalele de comunicare creative le transmit tuturor informații relevante, feedback prompt din partea utilizatorilor, povestiri pe tema serviciilor de excelență sau superioare și provocări și obiective actuale” Lidia Kulikovski .

      Astfel, la finele săptămânii bibliotecarii au perceput nevoia de constituire a unei politici de comunicare, scrise și respectate, la nivel instituțional.

Reclame

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s